DAN 1: TRENING ZA SNAGU

Trening za snagu uključuje fizičke vježbe koje su dizajnirane za poboljšanje snage i izdržljivosti.

DAN 2: GORNJI DIO TIJELA

Sklekovi su brza i učinkovita vježba za izgradnju snage gornjeg dijela tijela. Kada se rade pravilno, mogu ojačati i donji dio leđa i srž tijela.

DAN 3: INTERVALNI TRENING

Intervalni trening jednostavno je izmjenjivanje kratkih (otprilike 30 sekundi) intenzivnih aktivnosti s dužim intervalima (tri do četiri minute) i manje intenzivnih aktivnosti. Pomaže sagorjeti više kalorija i poboljšati kondiciju.

DAN 4: TRENING ZA CIJELO TIJELO

Ako se spremate izgubiti nešto tjelesne masnoće, vježbanje cijelog tijela je odlična polazna točka.

DAN 5: TRENING IZDRŽLJIVOSTI

Trening izdržljivosti ima brojne pozitivne učinke na zdravlje, uključujući poboljšani metabolizam i smanjenje kardiovaskularnih rizika.

DAN 6: TRENING ZA SRŽ TIJELA

Jaka srž pružit će vam bolju ravnotežu, pomoći vam u održavanju dobrog držanja i spriječiti probleme poput bolova u donjem dijelu leđa.

DAN 7: STATIČKA SNAGA

Ove statičke vježbe ciljaju ključne mišiće i pripremaju vas za dinamičnije, eksplozivne pokrete.

DAN 8: TRENING ZA SNAGU

Trening za snagu uključuje fizičke vježbe koje su dizajnirane za poboljšanje snage i izdržljivosti.

DAN 9: GORNJI DIO TIJELA

Sklekovi su temeljna vježba za tjelesnu težinu i za snagu gornjeg dijela tijela te mišićnu masu.

DAN 10: INTERVALNI TRENING

Intervalni trening jednostavno je izmjenjivanje kratkih (otprilike 30 sekundi) intenzivnih aktivnosti s dužim intervalima (tri do četiri minute) i manje intenzivnih aktivnosti. Pomaže sagorjeti više kalorija i poboljšati kondiciju.

DAN 11: TRENING ZA SRŽ TIJELA

Jaka srž pomaže vam kod uspravnog držanja bilo da ste aktivni ili samo sjedite za svojim stolom.

DAN 12: TRENING IZDRŽLJIVOSTI

Trening izdržljivosti ima brojne pozitivne učinke na zdravlje, uključujući poboljšani metabolizam i smanjenje kardiovaskularnih rizika.

DAN 13: TJELESNA RAVNOTEŽA

Poboljšana koordinacija tijekom treninga za ravnotežu utjecat će na bolju koordinaciju u svakodnevnom životu.

DAN 14: STATIČKA SNAGA

Ove statičke vježbe ciljaju ključne mišiće i pripremaju vas za dinamičnije, eksplozivne pokrete.

DAN 15: TRENING ZA SNAGU

Trening za snagu uključuje fizičke vježbe koje su dizajnirane za poboljšanje snage i izdržljivosti.

DAN 16: GORNJI DIO TIJELA

Sklekovi su učinkovita kardiovaskularna vježba, koja podupire zdravlje srca i potiče smanjenje skladištenih tjelesnih masnoća.

DAN 17: INTERVALNI TRENING

Intervalni trening jednostavno je izmjenjivanje kratkih (otprilike 30 sekundi) intenzivnih aktivnosti s dužim intervalima (tri do četiri minute) i manje intenzivnih aktivnosti. Pomaže sagorjeti više kalorija i poboljšati kondiciju.

DAN 18: TRENING ZA CIJELO TIJELO

Vježbe za cijelo tijelo su fantastične jer ciljaju više mišića istovremeno sa svakom vježbom.

DAN 19: TRENING IZDRŽLJIVOSTI

Trening izdržljivosti ima brojne pozitivne učinke na zdravlje, uključujući poboljšani metabolizam i smanjenje kardiovaskularnih rizika.

DAN 20: TRENING ZA SRŽ TIJELA

Jaka srž pružit će vam bolju ravnotežu, pomoći vam u održavanju dobrog držanja i spriječiti probleme poput bolova u donjem dijelu leđa.

DAN 21: STATIČKA SNAGA

Ove statičke vježbe ciljaju ključne mišiće i pripremaju vas za dinamičnije, eksplozivne pokrete.

DAN 22: TRENING ZA SNAGU

Trening za snagu uključuje fizičke vježbe koje su dizajnirane za poboljšanje snage i izdržljivosti.

DAN 23: GORNJI DIO TIJELA

Jedan od najpodcijenjenih prednosti sklekova je istezanje koje pružate svojim bicepsima i mišićima leđa.

DAN 24: INTERVALNI TRENING

Trening za snagu uključuje fizičke vježbe koje su dizajnirane za poboljšanje snage i izdržljivosti.

DAN 25: TRENING ZA SRŽ TIJELA

Vaši temeljni (srž) mišići igraju ogromnu ulogu u svakodnevnim aktivnostima, od ustajanja iz kreveta, hodanja ulicom ... Doslovno vam pomažu da ostanete uspravni!

DAN 26:TRENING ZA SRŽ TIJELA

Trening za snagu uključuje fizičke vježbe koje su dizajnirane za poboljšanje snage i izdržljivosti.

DAN 27: TJELESNA RAVNOTEŽA

Ravnoteža je važna za mnoge aktivnosti koje obavljamo svakodnevno, poput hodanja uz stepenice i niz stepenice.

DAN 28: STATIČKA SNAGA

Ove statičke vježbe ciljaju ključne mišiće i pripremaju vas za dinamičnije, eksplozivne pokrete.

Ne zaboravite iskoristiti kupon - kod BUDIFIT za dodatnih 20% popusta pri kupnji iznad 200 kn!

Podignite vježbe na novu razinu i dovedite se u formu s prirodnim i učinkovitim proizvodima za mršavljenje!